Monday, March 23, 2009

My Appreciation to my neighbor (C-3-1), the management and Security team of Desa Putra Condominium

The Condominium Team has proven me that they are a collection of skillful, professionals and caring individuals. I am also happy for having caring community in Desa Putra.

My name is Rasyeed from block C. Yesterday morning (10.25am) my wife, who was at work, received shocking call from Brian (Condo Manager) that our daughter (Farah Dina: Year 2) was left inside the house alone by our maid. We were told that our daughter was crying for considerable long period and is in shock.


Thank God, at that instance, I was in Wangsa Maju and managed to come back in a short period. When I arrived, I found my daughter was tried to consoled by one of the guard and my neighbor. I was told that the neighbor heard the child crying for a long time and decided to inform the guard immediately. The concerned neighbor, the management and the guard prevented my daughter from going through extreme trauma.


Syabas and I say thank you to the management and security team, keep up the great work.


Thank you,


Abdul Rasyeed

Unit C-03-06

PENGHARGAAN KEPADA JIRAN SAYA (C-3-1), PIHAK PENGURUSAN DAN KESELAMATAN DESA PUTRA KONDOMINIUM
Pihak beramanah desa putra kondominium telah membuktikan kepada saya bahawa mereka adalah kumpulan yang cekap, proffesional dan prihatin. Saya juga gembira kerana ahli Desa Putra mempunyi semangat kejiran yang murni.

Nama saya Rasyeed dari Block C. Semalam pagi (10.25am) isteri saya, yang ketika itu sedang bekerja, telah dikejutkan dengan panggilan dari Brian (Pengurus Kondo) bahawa anak kami (Farah Dina: 2 Tahun) telah ditinggalkan keseorang didalam rumah oleh pembantu kami. Anak kami diberitahu sedang menangis untuk sekian lama dan didalam keadaan renjatan (shock)

Syukur kehadrat Ilahi, pada ketika itu saya berada di kawasan Wangsa Maju, maka saya dapat pulang ke Desa Putra dalam masa yang singkat. Semasa saya sampai, saya dapati anak saya cuba ditenangkan oleh pengawal serta jiran saya. Saya diberitahu oleh jiran bahawa dia terdengar tangisan anak saya lantas memberitahu pengawal dibawah. Tindakkan prihatin dan cekap dari jiran dan pengawal telah menghindarkan anak saya dari mengalami truma yang lebih teruk.

Syabas dan terima kasih saya ucapkan kepada pihak pengurusan dan keselamatan atas kecekapan, keprihatinan dan sifat professional saudara. Teruskan kecemerlangan saudara.

Terima kasih,

Abdul Rasyeed
Unit C-03-06

1 comment:

Tony Hii said...

The spirit of good neighbourliness in Desa Putra Condo deserves a big thumb up. Cheers!